ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد امیرعبداللهیان: فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از فلسطین تاکید مقام حماس بر پیگیری مذاکرات و آتش بس | نتانیاهو به دنبال توافق نیست لاپید: پایان جنگ بدون دستیابی به توافق ممکن نیست یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد امیرعبداللهیان: باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار شعار هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
سرخط خبرها

وزیر دفاع: رونمایی از موشک «خرمشهر ۴» پیام روشن به دشمنان برای جلوگیری از هرگونه ماجراجویی و خیال‌پردازی است

  • کد خبر: ۱۶۶۱۲۵
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
وزیر دفاع: رونمایی از موشک «خرمشهر ۴» پیام روشن به دشمنان برای جلوگیری از هرگونه ماجراجویی و خیال‌پردازی است
وزیر دفاع با اشاره به رونمایی از موشک بالستیک «خرمشهر ۴» تاکید کرد: این رونمایی پیام روشن به دشمنان برای جلوگیری از هرگونه ماجراجویی و خیال‌پردازی است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران در یادداشتی برای روزنامه جام جم نوشت: جنگ تحمیلی برای ما آموزه راهبردی مهمی داشت و آن این که نیرو‌های مسلح باید در شرایط آمادگی دائمی به سر ببرند و هرگونه غفلت و عقب ماندگی نتیجه‌ای جز تعرض دشمن در بر نخواهد داشت.

در آستانه آزادسازی خرمشهر و روز گرامیداشت مقاومت و پایداری، موشک بالستیک خرمشهر ۴ توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح رونمایی شد.

این موشک دارای مشخصاتی همانند سرعت بالا در جو، رادار گریزی، سرعت بالای آماده‌سازی و سر جنگی انفجاری شدید و دقیق‌زنی است که طبق برنامه و در چارچوب تقویت بازدارندگی کشورمان رونمایی شد. در رهنامه دفاعی جمهوری اسلامی ایران، برنامه دفاع موشکی اولویت ویژه‌ای دارد و تلاش شده با برنامه مدون و بلندمدت همگام با سایر حوزه‌های مکمل، مورد توجه متوازن و هم افزا قرار بگیرد.

در دیداری که هفته گذشته با مدیران ارشد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع داشتم، ضرورت توجه به اولویت‌های برنامه‌ای و عمل به آن را طبق زمان‌بندی به‌صورت پرقدرت و با شتاب مناسب یادآور شدم و این توجه را در انواع زمینه‌های مختلف دفاع موشکی سطح به سطح، پدافند موشکی سطح به هوا، هواپایه، دریاپایه و پدافند پهپادی مورد تاکید قرار دادم به‌طوری‌که در آینده، خبر‌های دلگرم کننده آن به استحضار محضر ملت شریف ایران خواهد رسید.

آنچه ما به مردم میهن اسلامی وعده داده‌ایم تعهد برای تامین امنیت و منافع ملی کشورمان است و از سوی دیگر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت، صلح و ثبات منطقه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور‌های منطقه بدون حضور نیرو‌های فرامنطقه و اشغالگران است.

این رونمایی پیام روشن به دشمنان برای جلوگیری از هرگونه ماجراجویی و خیال‌پردازی است. در این سال‌ها جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده برای دفاع از منافع ملی‌اش تردیدی به خود راه نمی‌دهد و از سوی دیگر برای دوستان و متحدان‌مان پیام برادری، صلح و ثبات داریم و این‌که راهی جز مقاومت و ساختن منطقه‌ای با امنیت بومی و با مشارکت همه کشور‌های منطقه وجود ندارد.

تلاش برای قدرتمندشدن بی‌وقفه ادامه دارد و در این مسیر به عهدی که بسته‌ایم، پایبندیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->